Valea Regilor s-a cocalarizat

Posted by Radu On 22 martie 2011 5 comentarii

Mai tineti minte cum era Valea Regilor?  Frumoasa,cu oameni de gasca si chestii de genul?

Vreau sa va anunt,daca nu ati observat deja, ca valea regilor este acum populata de specimenele din rasa Cocalarus Maximus (Cocalari). S-a stricat si Valea Regilor!
 Nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut un grup de vreo 20 de cocalari, vorbind despre Puta, pardon Guta in Opium Stage. In schimb am fost si fericit, dar in alta zi si din alt motiv. Eram in Orient Cafe si un cocalar a incercat sa intre inauntru cu tot hoitul lui de cocalar infect. Cand aceasta creatura a intrat, angajatii din Orient Cafe, s-au dus frumos la el si l-au trimis cu toata putoarea lui, in orice alta parte, numai in cafeneaua lor nu.         Orient Cafe - Cocalari  1-0

Era mai simplu si mai eficient daca ii rupeau mainile si picioarele sau poate chiar capul. Macar scapam de una din aceste creaturi infecte. Oricum e bine si asa.

Acesta este un exemplar din specia "Cocalarus Maximus"

5 comentarii:

Tina. spunea...

singurul loc unde iti gaseai linistea,undem eram si noi departe de cocalari infecti vad ca se cocalarizeaza..asta e devastator x.x in mortii lor de javre infecte sa stea la masa acasa sa asculte manele pana mor! x(

Bubu spunea...

Aoleu. Nu mai scapii de ei nicaieri.
Cand vreauu si eu sa merg la o narghilea,ca omu` ma trezesc cu ei pe acolo..

Spiridelf spunea...

Mda, trist dar adevarat. Cocalarii apar ca melcii dupa ploaie, unde nici nu te astepti. Nu m-ar mira sa intru in Mes Amis sau in Club A si sa dau de ei.

Anonim spunea...

Spune si u de la cn ai inspiratia...Tiu

Anonim spunea...

mda...peste tot numai specimene infecte.....mi.e sila cand ii vad pe strada "sa moara familia mea!!" sau pe panaramele alea "faaaa sa moara mama!!!" sa se duca sa isi dea foc toti se cred asa de smecheri da nu isi dau seama ca toata lumea ii uraste....huooo dupa voi! x(

Trimiteți un comentariu

back to top