Tiganii

Posted by Radu On 21 noiembrie 2012 0 comentarii

Voi ce parere aveti despre Tigani?

Eu cred ca ei sunt cea mai de rahat rasa de pe aceasta planeta.
Sunt niste creaturi care traiesc din furat,cersit si escrocherii. Problema este ca noi ii lasam sa traiasca asa, prima noastra greseala a fost facuta pe 1 iunie 1946.

De atunci, ne-am semnat biletul pentru a fi facuti de ras. Eu sincer le-as alina suferinta prin castrare la nastere. Nu poti sa iesi pe strada seara fara sa te gandesti ca vei da de un grup de ciori care sa vina sa se ia de tine fara absolut nici un motiv. Aceste creaturi au palate si masini de sute de mii de euro, dar se vaita ca nu au locuri de munca, ca sunt discriminati si ca nu isi pot trai viata. Dar noi, noi putem sa ne traim viata cu ei in preajma? Ei nici macar nu isi platesc taxele si impozitele, dar trebuie sa ii iertam, ca sunt si ei amarati.

Acum cateva zile a venit o progenitura de tigan la mine si ma batea la cap sa ii dau si lui 1ron, dar cand l-am invitat sa sape un sant de 2 metri lungime si 1 metru adancime pentru 100ron a zis ca e prea putin, ca el castiga mai mult in 3ore si nici macar nu trebuie sa munceasca pentru ei.


Din pacate, orice solutie am gasi pentru a scapa, va fi catalogata ca o solutie rasista, cruda, animalica sau vor fi macar un grup de oameni care vor sprijini aceste creaturi si vor spune ca ar trebui sa ii lasam in pace, ca isi au si ei rolul in aceasta tara (poate pentru a fura, ucide, etc.), deci nu vom rezolva nimic.


Va rog sa-mi spuneti si voi ce parere aveti despre ei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

back to top