Ungurii

Posted by Radu On 28 noiembrie 2012 0 comentarii

Voi ce parere aveti despre unguri?

Ma invarteam pe youtube si am gasit o melodie care mi-a adus in minte acest subiect.
Ungurii, o parte din ei, vor sa obtina autonomie in Tinutul Secuiesc, chiar daca sunt o groaza de maghiari in parlament, care nu au reusit sa dovedeasca ca ar putea sa faca din Tinutul Secuiesc o zona prospera, nici din punct de vedere economic, dar nici social.



Ungurii mai vor si ca limba maghiara sa devina limba oficiala la nivel regional. Cum isi pot permite sa ceara sa     fie limba maghiara oficiala in ROMANIA ? Voi ati fi de acord cu asa ceva ?
Daca mergi prin Tinutul Secuiesc, nu te astepta sa poti cumpara ceva, ti se va vorbi in ungureste de nu vei mai intelege nimic. Eu unul sa fiu sunt impotriva autonomiei ungurilor in Romania si impotriva oficializarii limbii maghiare pe teritoriul tarii noastre.

Acum un an, Vadim Tudor a spus in direct o fraza memorabila din punctul meu de vedere: "Ungurii vor avea autonomie numai peste cadavrul meu! "

Ma voi opri aici, in stilul meu caracteristic. Ca de obicei nu voi duce articolul la sfarsit. :)
As dori sa mai adaug doar melodia care mi-a adus in cap acest subiect:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

back to top